Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głuchy telefon

18 maja 2001 | Moje Pieniądze | NC

LIST DO REDAKCJI

Głuchy telefon

W związku z obniżeniem konkurencyjności oprocentowania lokat terminowych oferowanych przez Bank Śląski, w którym dotychczas zakładałem takie lokaty, postanowiłem założyć odpowiedni rachunek w Millennium, oferującym podobno oprocentowanie lokat o ok. 1 proc. wyższe. Zdecydowałem się zadzwonić do tego banku, by zapytać o warunki zakładania rachunków i oprocentowanie lokat. Telefonowałem pod 0800122000 oraz 0-22 5211221. Niestety, jedyna opcja "wybierz 0", która sugeruje połączenie ze specjalistą bankowym, wymaga wstępnego podania numeru rachunku ROR. Nie mogłem go podać, bo nie mam jeszcze rachunku w Millennium. Wobec tego zostałem rozłączony. Ciekawe, jak chce prowadzić marketing bank, do którego osoba, która nie ma w nim rachunku, chciałaby się dodzwonić?

Imię i nazwisko do wiadomości redakcji

Brak okładki

Wydanie: 2318

Spis treści

Wspomnienia

Fotoreportaż

Zamów abonament