Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót do normalności

14 kwietnia 2003 | Ekonomia | AB
źródło: Fotoarchiwum

ROZMOWA NA GORĄCO

Rolf Kreiner, prezydent Światowej Federacji Reklamodawców

Powrót do normalności

FOT. RAFAŁ GUZ

Rz.: Od dwóch lat media i agencje martwią się spadkiem wydatków reklamowych. Dla reklamodawców, którzy mogą teraz negocjować lepsze warunki, to chyba bardzo korzystna sytuacja?

ROLF KREINER: Mogę tylko powiedzieć, że przed dwoma laty przepłacaliśmy za reklamy. W czasie boomu reklamowego w latach 1998 - 2000 w wielu mediach, zwłaszcza w telewizji, ceny wręcz eksplodowały. W niektórych krajach istniały faktyczne monopole. Dla reklamodawców nie było żadnej alternatywy, nie mogliśmy się więc z tej spirali cen wydostać. W ostatnich latach wracają do normalności. Moim zdaniem nie mamy teraz do czynienia z recesją, lecz ze stabilizacją cen. Nie twierdzę jednak, że jako reklamodawcy powinniśmy teraz wycisnąć z mediów ostatnie soki. Przecież ich potrzebujemy. Powinniśmy współpracować na zasadach partnerskich. Podobnie jak w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2899

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament