Firmy
Ströer Media inwestuje w mniejsze tablice
Około 5 mln zł chce zainwestować firma reklamy zewnętrznej Ströer Media w rozwój tablic reklamowych Super 12 (o powierzchni 12 mkw.). Spółka planuje, że do końca roku zwiększy liczbę Super 12 ze 150 obecnie do 500. Dotychczas Ströer koncentrował się na inwestycjach w luksusowe (podświetlane, pojedyncze i dobrze widoczne) tablice Super 18, o powierzchni 18 mkw. Ma ich ok. 1200. Są jednak za duże na centra miast i mniejsze ulice. Tam Ströer będzie stawiał Super 12. Pierwszą kampanię reklamową na nowych tablicach spółka planuje w czerwcu. A.B.
PRZEMYSŁ CIĘŻKI
EADS: słaby dolar nie szkodzi
Zdaniem koncernu EADS, zajmującego się techniką lotniczą, kontrola kosztów oraz wszechstronne transakcje zabezpieczające ryzyko walutowe (hedging) pomogą firmie zrównoważyć wpływ słabego dolara. Dyrektor finansowy w wywiadzie dla "Börsen Zeitung" stwierdził, że planowane oszczędności pozwolą komfortowo funkcjonować przy kursie 1,15 - 1,20 dolara za euro. (Reuters, SZ.K.)
Zmiany w Hucie Szczecin
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Huty Szczecin, której większościowym udziałowcem jest firma DGI z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta