Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Medialny ekonomista

05 lipca 2007 | Ekonomia i rynek

Medialny ekonomista

Premiera filmu dokumentalnego o Miltonie Friedmanie pt. "The power of choice" poprzedziła debatę, podczas której dyskutowano nad wpływem tego słynnego amerykańskiego ekonomisty na światową gospodarkę.

– Był bardzo medialny. Przybliżył idee i wartości znane już 200 lat wcześniej. Posługiwał się jednak takim językiem, że ludzie go rozumieli – mówił Wojciech Bieńkowski, profesor SGH.

Nawiązując do obecnych problemów, z którymi boryka się służba zdrowia w Polsce, wszyscy uczestnicy debaty zgodzili się, że z całą pewnością Friedman byłby za jej jak najszybszą prywatyzacją.izak

Brak okładki

Wydanie: 4239

Spis treści
Zamów abonament