Znikną Albert i Hypernova
05 lipca 2007 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
HANDEL Carrefour zaczyna zmieniać wizerunek przejętych sieci Znikną Albert i Hypernova Carrefour po uzyskaniu zgody na przejęcie sieci od holenderskiego Aholda zaczyna wymianę ich szyldów - koszt operacji wyniesie ok. 50 mln zł.
-Do końca roku powinniśmy się uporać z hipermarketami Hypernova oraz z częścią Albertów. Cały proces powinien się zakończyć w pierwszych miesiącach przyszłego roku - mówi...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta