Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nadchodzi czas gier bez przemocy

14 lipca 2007 | Nauka

Śpiewanie karaoke, udawanie gwiazdy rocka, taniec i sport zamiast strzelania do kosmitów? Przybywa gier, w których nie trzeba przelewać nawet kropli krwi

W takich programach producenci konsoli gier widzą szansę na zdobycie nowych odbiorców – przede wszystkim kobiet i młodszych dzieci. Podczas zakończonego w piątek E3 Business and Media Summit w Santa Monica największe firmy przedstawiły nowe wersje swoich bezkrwawych przebojów. W "RockBand" można wcielić się w członka zespołu rockowego, w "SingStar" (znana również w polskiej wersji gra karaoke) zaśpiewać własną wersję największych muzycznych hitów. – Pomysł polega na tym, aby w ten sposób poszerzyć rynek i przyciągnąć nową generację graczy – twierdzi Edward Woo,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4259

Spis treści
Zamów abonament