Mydlana afera
14 lipca 2007 | Ekonomia
HANDEL Współpraca J. Martins i McDonald's Mydlana afera Jeronimo Martins sprzedaje w swoich supermarketach mydło wyprodukowane ze starego oleju. Najpierw McDonald's smaży na nim frytki, później jako kosmetyk trafia na sklepowe półki.
Obiad w restauracji ma z pozoru niewiele wspólnego z zakupem kosmetyków. Zdarzają się jednak wyjątki. Jak wynika z ustaleń lizbońskiego dziennika "Diário...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta