Unia pomoże promować polskie mleko
-Chcemy, aby program promocyjny ruszył we wrześniu tego roku -mówi "Rz" Waldemar Broś, wiceprezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. Informacje o zaletach produktów mleczarskich pojawią się w prasie, radiu i telewizji. Ale branża zamierza zająć się przede wszystkim edukacją młodzieży.
Kampania potrwa trzy lata. Będzie kosztować 9,8 mln euro. Bruksela wyłoży połowę tej kwoty. Z budżetu państwa pochodzić będzie kolejne 30 procent. Resztę dołożą producenci. Nie mieli kłopotu z zebraniem potrzebnej kwoty, bo i tak muszą obowiązkowo wpłacać 0,1 grosza od każdego skupionego litra mleka na konto Funduszu Promocji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta