Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starbucks kontra McDonald's

27 lipca 2007 | Ekonomia i rynek | AB
źródło: Nieznane

Starbucks kontra McDonald's

Również w Polsce McDonald's zapowiada wymianę ekspresów do kawy na te parzące najlepsze espresso. Z kolei KFC i Pizza Hut nie chcą ujawnić, czy szykują udoskonalenie swojej kawowej oferty.

Dominik Szulowski z McDonald's Polska podkreśla, że działania jego firmy nie są reakcją na polskie plany Starbucksa. – Nic nie wiemy przecież jeszcze o ofercie, cenach, wyglądzie barów kawowych tej sieci. Dopiero gdy je poznamy, możemy myśleć nad odpowiedzią – zaznacza.

Wyjaśnia, że wymiana ekspresów na bardziej profesjonalne, z ziarnistą kawą, mieloną bezpośrednio przed zaparzeniem, to efekt wzrostu liczby Polaków...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4270

Spis treści
Zamów abonament