Ryanairowi przybyło klientów, ale zysk spadł
O jedną piątą podróżnych więcej niż rok wcześniej udało się obsłużyć irlandzkiej linii Ryanair w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku. Nie poprawiło to jednak wyników spółki. W trzecim kwartale roku finansowego 2007/2008 zysk netto spadł o 27 proc. i na koniec grudnia wyniósł 35 mln euro.
Przewoźnik w ciągu trzech miesięcy obsłużył 12,4 mln osób, czyli o 2,1 mln więcej niż od października do grudnia 2006 r. Wyniki obu tych okresów nie są jednak tak łatwo porównywalne. Pod koniec 2006 r. Ryanair otrzymał bowiem 10 mln euro odszkodowania za wcześniejsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta