Trudno o sukces u boku Vegety
Marka Warzywko traci udziały w rynku. Od czasu przejęcia jej przez chorwacką Podravkę rośnie siła konkurencyjnych Kucharka i Vegety
W ubiegłym roku ilościowy udział Warzywka w rynku zmniejszył się o prawie 40 proc.
– Spadek udziałów Warzywka związany był z brakiem jakichkolwiek inwestycji w tę markę od 2006 r., czyli od momentu, kiedy firma Kamis postanowiła ją sprzedać – mówi Michał Jung, dyrektor marketingu Podravki, która została właścicielem Warzywka wiosną ubiegłego roku. Wyjaśnia także, że jego firma przejęła pełną odpowiedzialność za dystrybucję przyprawy w drugiej połowie 2007 r. Natomiast dopiero w grudniu zaczęła ją produkować w swojej fabryce w Kostrzynie.
Pod koniec 2007 r. do Warzywka należało 9,5...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta