Miliardy zamknięte w butelkach
Szybko rosną wydatki na napoje i wodę w Polsce. W tym roku mają one szansę przekroczyć 6,5 miliardów złotych
W ubiegłym roku nasze wydatki na napoje i wodę zwiększyły się o blisko jedną piątą – wynika z danych firmy badawczej Nielsen. Producenci liczą, że w tym roku powinno być jeszcze lepiej.
– Początek roku jest obiecujący. Nasza sprzedaż w styczniu była wyższa niż rok wcześniej – mówi Marek Jutkiewicz, wiceprezes giełdowej spółki Hoop.
W przyszłym miesiącu walne zgromadzenie akcjonariuszy ma zdecydować o jej połączeniu z czeskim producentem Kofolą. Jednak już teraz obie firmy pracują nad strategią. Wiadomo, że wiodącym produktem w Polsce pozostanie hoop cola. Napój ten generuje blisko jedną piątą przychodów Hoopa, które po trzech...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta