Wielki atak na małe reklamówki
Moda na ekologiczne torby poprawia wizerunek sklepów. Ale eksperci sądzą, że to temat zastępczy dla problemów z segregacją śmieci w Polsce
Reklamówki wychodzą z mody. Każdy, kto chce iść z postępem, powinien je zastąpić ekologicznymi torbami. Taki jest najnowszy trend nie tylko w handlu. Wie o tym toruńska firma Gam sprowadzająca z Chin torby marki Greenbag. W swojej kampanii wykorzystała pokazy mody Young Polish Designer Foundation i poparcie jednej z czołowych organizacji ekologicznych: WWF. Akcja odniosła pożądany skutek: od czerwca 2006 r. torby Greenbag sprzedają się coraz lepiej.
Pionierską – ale jak dotąd nielegalną – uchwałę o zakazie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)