Dobre czasy dla handlowych gigantów
Już nieraz przepowiadano kres rozwoju rynku hipermarketów w Polsce. Jednak ta część handlu detalicznego choć stosunkowo wolno, to jednak w najbliższych latach będzie dalej się rozwijać.
W ubiegłym roku w hipermarketach wydaliśmy 20,5 mld zł, a według prognoz firmy badawczej Euromonitor International do 2012 r. kwota ta wzrośnie o ponad 20 proc., do 24,7 mld zł.
W Polsce hipermarketem określa się sklep o powierzchni co najmniej 2,5 tys. mkw., choć nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta