Wciąż dobre czasy dla handlowców
W najbliższych latach handel detaliczny we wszystkich kanałach – super-, hipermarketach, dyskontach i niewielkich sklepach – będzie rosnąć. W ubiegłym roku jego wartość wyniosła 286,1 mld zł i jak szacuje firma badawcza Euromonitor International, w 2012 r. będzie o 6 proc. wyższa i wyniesie niemal 304 mld zł. Dane obejmują sprzedaż głównie żywności, napojów czy chemii gospodarczej.
Rozwój branży jest w miarę stabilny i równomierny. Na bardzo konkurencyjnym i wciąż niesłychanie rozdrobnionym rynku najszybciej rozwijają się sieci supermarketów i dyskontów. Jeśli chodzi o mniejsze sklepy, to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta