„Wiedźmin” okazał się przebojem
już ponad 600 tys. nabywców. Polska superprodukcja spodobała się za granicą. Sukces spółki CD Projekt chcą powtórzyć inne polskie firmy
Po czterech miesiącach od premiery gry CD Projekt sprzedał w Polsce 140 tys. jej egzemplarzy, w Rosji 200 tys. i 260 tys. na innych rynkach. Tymczasem jeszcze w dniu premiery specjaliści z branży mówili, że dobrze będzie, jeżeli „Wiedźmin” znajdzie pół miliona nabywców, i to po roku sprzedaży.
– Działamy na rynku gier długo, ale dopiero teraz wiemy, że można rywalizować ze światowymi produkcjami, i chcemy to robić na coraz większą skalę – zapowiedział wczoraj Michał Kiciński,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta