Strateg niskich cen
Zenon Ziaja, potentat rynku masowych kosmetyków. Teraz zapowiada ofensywę również w branży farmaceutycznej, gdzie o mocną pozycję chce walczyć leczniczymi maściami
Jego nazwisko jest dziś jedną z najbardziej znanych marek na polskim rynku kosmetycznym. Mimo to Zenon Ziaja wspomina, że zaczynając przed laty studia na farmacji, nie przypuszczał, iż kiedyś zajmie się produkcją kosmetyków.
Zdecydował się na to dopiero po 20 latach pracy w szpitalnej aptece. W 1989 r., gdy w Polsce powstał wolny rynek, założył wspólnie z żoną (też farmaceutką) firmę Ziaja. Dla startujących w biznesie farmaceutów naturalnym wyborem była produkcja leków. Jednak to nie one, lecz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta