Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ambasada musi robić dobre wrażenie

12 lipca 2008 | Druga strona | Aleksandra Rybińska
Alfred Kuss, specjalista ds. marketingu, wykładowca na Wolnym Uniwersytecie w Berlinie
źródło: Rzeczpospolita
Alfred Kuss, specjalista ds. marketingu, wykładowca na Wolnym Uniwersytecie w Berlinie

- Wizerunek jest ważny zarówno w biznesie, jak i w polityce - mówi w rozmowie z "Rz" Alfred Kuss, specjalista do spraw marketingu i wykładowca na Wolnym Uniwersytecie w Berlinie

Rz: Budynek polskiej ambasady w Berlinie nie był remontowany od lat. Czy rozpadający się gmach z lat 60. szkodzi wizerunkowi Polski?

Alfred Kuss: Ma to pewien wpływ na ocenę Polski. O wiele większą rolę odgrywają jednak inne czynniki – na przykład wspólne doświadczenie historyczne czy też to, jakie informacje podawane są o Polsce w mediach. Przeciętny Niemiec – z wyjątkiem berlińczyków – nie zna budynku polskiej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8063

Spis treści
Zamów abonament