Stabilny rynek gumy do żucia
Zwiększająca się konkurencja, a także rosnące znaczenie dużych opakowań sprawia, że stopniowo zaczyna maleć wartość sprzedaży gum do żucia w Polsce – uważają analitycy firmy badawczej Euromonitor International.
Według Euromonitora w tym roku przeznaczymy na na nie 797 mln zł. W przyszłym roku wydatki (przy założeniu, że ceny się nie zmienią) będą o ok. 3 proc. niższe. W podobnym tempie wartość rynku będzie się kurczyć co najmniej do 2013 r. Za pięć lat Polacy przeznaczą na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta