Puls zbiera siły na jesień
TV Puls od września chce powalczyć o podwojenie udziałów w ogólnopolskiej widowni. Ale według ekspertów będzie to trudne
Zdaniem Dariusza Dąbskiego, prezesa i udziałowca TV Puls, podwojenie aktualnego udziału stacji w widowni jest możliwe już jesienią tego roku, po wprowadzeniu nowej ramówki i wspartej kampanią promocyjną zmianie logo.
Gdyby plan się udał, udział TV Puls w rynku byłby wtedy zbliżony do wyniku TV 4. Takie założenia amerykański udziałowiec kanału – News Corp. – miał już pod koniec 2006 roku. Jednak w lipcu tego roku TV 4 wciąż znacznie górował nad Pulsem – według AGB Nielsen Media Research miał 1,82 proc. udziału w ogólnopolskiej widowni, a TV Puls – 0,95 proc. Walka o zwiększanie udziału w widowni nie będzie łatwa, bo oo. franciszkanie i News Corp., żeby zmniejszyć koszty, zrezygnowali z programów na żywo w TV Puls i zwolnili 125 osób. Inwestycje w ludzi i nowe studio nie przyniosły dużego wzrostu udziału telewizji w rynku i Amerykanie przykręcili kurek. – Sporo osób z redakcji informacyjnej działało na część widowni jak magnes i było kojarzonych ze stacją,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta