Druga linia będzie na pewno...
Pierwsza linia jest już skończona. Ratusz obiecuje zbudowanie do 2013 roku centralnego odcinka drugiej. Nie wiadomo, co z metrem na Bemowo, Bródno i Gocław
21 stacji, 23 km torów i ćwierć wieku walki z przeciwnościami. W końcu się udało. W sobotę metro dojechało wreszcie z Kabat na Młociny. Niestety, na pierwszej linii i w jej sąsiedztwie jest jeszcze sporo do zrobienia.
Na Młocinach powstał jeden z największych w Europie węzłów komunikacyjnych. Żeby pełnił swoją rolę, trzeba do niego dociągnąć Trasę Mostu Północnego. Wiceprezydent Jacek Wojciechowicz obiecywał, że budowa ruszy w tym roku, ale nie ruszy. Drogowcy wciąż walczą z projektem – w ponad 700 miejscach tzw. urządzenia przyszłej trasy kolidują z istniejącą infrastrukturą. Trasa Mostu Północnego dotrze na Młociny najwcześniej w 2012 roku.
W trakcie budowy pierwszej linii decydenci zrezygnowali z budowy dwóch stacji: Plac Konstytucji i Muranów. W 2006 roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta