Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci są, samochodów brak

10 lutego 2009 | Życie Warszawy | Robert Przybylski

Sprzedaż nowych aut w styczniu była o ponad pięć procent niższa niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Czy klienci wystraszeni widmem kryzysu zaczęli już omijać salony samochodowe? Niekoniecznie, stracili bowiem tylko importerzy, którzy mieli mało popularnych aut. Pozostali zanotowali bardzo dobre wyniki.

Styczeń zakończył się niemal rekordowymi wynikami dla Mitsubishi, które znalazło klientów dla 644 samochodów. – To nieco gorszy wynik od rekordowego grudnia ubiegłego roku, ale i tak jesteśmy bardzo zadowoleni – mówi rzecznik prasowy Mitsubishi Kinga Lisowska.

Nissan sprzedał w styczniu 1072 samochody, a w grudniu jedynie 631. Obie marki ściągają auta z całej europejskiej sieci, aby zaspokoić popyt. Dobry miesiąc miała też Honda, która sprzedała 1400 samochodów – o 12 procent...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8239

Spis treści
Zamów abonament