Udział w targach pozwala odkryć poczynania konkurencji
Niezależnie od tego, co firma produkuje albo jakie usługi świadczy, musi przekonać do nich swoich odbiorców. Istnieją różne sposoby dotarcia do konsumentów lub potencjalnych kontrahentów. Jednym z nich jest udział w targach i misjach gospodarczych
Michał Kołtuniak
Targi można zdefiniować jako spotkania handlowe, które są organizowane regularnie w tym samym miejscu i w określonym czasie. Zapewniają kontakt sprzedającym i kupującym lub producentom i podwykonawcom. Umożliwiają tym samym zaprezentowanie wyrobów, nawiązanie współpracy, a nawet zawieranie umów. Współczesne targi można podzielić ze względu na asortyment prezentowanych wyrobów. Stąd wyróżniamy targi ogólne – takie, na których prezentują się wystawcy z różnych branż – oraz specjalistyczne, czyli poświęcone konkretnej dziedzinie gospodarki (targi motoryzacyjne, rolnicze, maszynowe, sportów wodnych itp.). Drugi z istotnych podziałów wiąże się z przestrzennym oddziaływaniem targów. W tym przypadku można wskazać na targi regionalne, krajowe i międzynarodowe. O tym, jakie targi wybierzemy, będzie decydować wiele czynników, przede wszystkim zaś cele, jakie dzięki udziałowi w nich chcemy osiągnąć.
Wybór imprezy
Targi to jeden z lepszych sposobów na promocję firmy i nawiązanie nowych bądź podtrzymanie obecnych kontaktów z klientami. Przygotowując się do udziału w targach, firma musi odpowiedzieć sobie na pytanie, co przede wszystkim chce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta