Prognozy mody na półwiecze
Gdy mówi, zamieniają się w słuch decydenci wiodących marek odzieżowych, kosmetycznych, meblarskich, motoryzacyjnych. Uprawia mało znany u nas zawód. Jest „przepowiadaczką” trendów. W Poznaniu wygłosiła wykład w ramach imprezy Nowy Folk Design
W ciągu 30 lat Edelkoort stworzyła wpływowe imperium, centra badawcze z siedzibami na pięciu kontynentach i w 18 krajach oraz wydawnictwo. Byłyśmy umówione na wywiad. Zaledwie półgodzinny. Ważyłam pytania. Edelkoort się spóźnia i zostało dziesięć minut. Wybieram najważniejsze z listy. Gdzie rodzą się trendy. Kreują je projektanci czy specjaliści od marketingu?
– Trendy to idee, które zawsze są wokół nas, otaczają naszą planetę. To zbiorowa pamięć i doświadczenie. Odkładają się, nawarstwiają. Ja po prostu widzę tajemnicze połączenia między nimi, podróżując po świecie, zbieram sygnały, analizuję je, a wreszcie oddaję dalej w moich prognozach…- Li Edelkoort mówi też o intuicji, w której...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta