Wiadomości lepsze od seksu
Skacząc po kanałach, Polacy częściej zatrzymują się na programach informacyjnych niż na scenach erotycznych – wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC
Polacy wiedzą doskonale, czego oczekują od telewizji. Gdy na ekranie chwilowo brak interesującej ich propozycji, do znudzenia będą klikać pilotem. Aż do momentu, kiedy trafią na ulubioną pozycję w telewizyjnym menu.
Badania wykonane dla At Media, Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych pokazują jasno: 84 proc. badanych mówi, że przerywa chaotyczną podróż przez kolejne kanały, gdy znajdą „lubiany program”. Dopiero audycje i osobowości, które już wcześniej były oglądane, z zainteresowaniem potrafią ponownie przykuć uwagę widza.
Polscy telewidzowie najbardziej lubią oglądać te programy, które już znają
Czyli z gustem telewizyjnym Polaka jest zupełnie jak z gustem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta