Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na tanie zakupy najlepiej do outletu

13 czerwca 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Na razie działają głównie w dużych miastach. Poza centrami  wyprzedażowymi przybywa sklepów z końcówkami serii.
źródło: Rzeczpospolita
Na razie działają głównie w dużych miastach. Poza centrami wyprzedażowymi przybywa sklepów z końcówkami serii.

Rośnie liczba klientów centrów wyprzedaży. Przyciągają ich ceny niższe o 30 – 80 proc. niż w sklepach firmowych

Sklepy w centrach outletowych ma większość znanych marek. I choć znaleźć w nich można końcówki serii czy rzeczy pozostałe po wyprzedażach, to dzięki znacznie niższym cenom – obniżki sięgają nawet 80 proc. wobec ceny wyjściowej – ich popularność szybko rośnie.

– Od początku roku obserwujemy systematyczny wzrost liczby klientów. We Wrocławiu liczba odwiedzających zwiększyła się rok do roku o 27 proc., a kupujących o 12 proc. Wzrost zanotowały również centra w Warszawie i Luboniu pod Poznaniem – mówi Barbara Topolska, dyrektor generalny Neinver Polska, do której należy sieć Factory.

W Polsce działają też centra Fashion House – w Piasecznie w tym roku liczba klientów wzrosła o 8 proc., z kolei w Gdańsku o niemal 5 proc. –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8343

Spis treści
Zamów abonament