Na tanie zakupy najlepiej do outletu
Rośnie liczba klientów centrów wyprzedaży. Przyciągają ich ceny niższe o 30 – 80 proc. niż w sklepach firmowych
Sklepy w centrach outletowych ma większość znanych marek. I choć znaleźć w nich można końcówki serii czy rzeczy pozostałe po wyprzedażach, to dzięki znacznie niższym cenom – obniżki sięgają nawet 80 proc. wobec ceny wyjściowej – ich popularność szybko rośnie.
– Od początku roku obserwujemy systematyczny wzrost liczby klientów. We Wrocławiu liczba odwiedzających zwiększyła się rok do roku o 27 proc., a kupujących o 12 proc. Wzrost zanotowały również centra w Warszawie i Luboniu pod Poznaniem – mówi Barbara Topolska, dyrektor generalny Neinver Polska, do której należy sieć Factory.
W Polsce działają też centra Fashion House – w Piasecznie w tym roku liczba klientów wzrosła o 8 proc., z kolei w Gdańsku o niemal 5 proc. –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta