Kompleksy czy nieudacznictwo
Nasze miasta, ze stolicą na czele, nie potrafią się skutecznie promować. Podobnie jest z samym krajem - pisze ekonomista i członek rad nadzorczych spółek notowanych na GPW
W prasie, i nie tylko, przetacza się dyskusja o postrzeganiu Polski jako z jednej strony miejsca, w którym można (w kryzysie) spędzić fajne i tanie wakacje, z drugiej – kraju, gdzie rozpoczęła się rewolucja, która zmiotła ze sceny ZSRR i umożliwiła pokojowe połączenie Niemiec.
U podstaw tej dyskusji znalazły się m.in. komercyjne spoty, jakie w niewielkiej ilości emisji zamieszczają w CNN niektóre polskie miasta, oraz spot Komisji Europejskiej o roku 1989, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta