Ostra wojna na słodziki
Kontrowersyjna reklama napoju. Maspex chce, aby Agros Nova przestała porównywać produkty obu firm
– Celem naszej kampanii jest promocja produktu, a nie walka z Maspeksem czy jego marką – mówi Joanna Bancerowska, rzecznik Agros Nova, trzeciego pod względem wartości sprzedaży producenta soków, nektarów i napojów w Polsce. Lider rynku Maspex uważa inaczej. – Reklama Agros Nova jest sprzeczna z prawem i dobrymi obyczajami, a jej głównym celem jest dyskredytacja i zniszczenie naszej marki, jak również całego segmentu produktów niskokalorycznych oraz kategorii soków, nektarów i napojów – komentuje Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu.
Reklama autorstwa Red8 Communications Group zbulwersowała Maspex, ponieważ Agros Nova porównuje w niej swój napój...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta