Koncerny bardziej multimedialne
Grupy mediowe szukają żródeł przychodów. Z internetowym radiem ruszyło właśnie Radio Zet
Eurozet najdłużej wśród dużych grup radiowych ociągał się z inwestowaniem w internetową platformę radiową. Jego konkurencja od dawna ma w sieci własne rozgłośnie: Miasto Muzyki, Tubę FM czy Fabrykę Muzy.
– Od września na stronie Radia Zet można słuchać sześciu internetowych rozgłośni: Zet Rock, Zet Love, Zet Kids, Zet Hot, Zet Gold i Zet Dance – mówi Paweł Truszczyński, rzecznik Radia Zet. Z kolei już od stycznia wywiady robione przez dziennikarzy można nie tylko usłyszeć, ale i obejrzeć w sieci. Od kilku tygodni można wykupywać przy nich reklamy.
Ruch Eurozet nie jest wyjątkowy. Grupy mediowe coraz chętniej inwestują w nowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta