PZU – bezkarny grafficiarz
Największy polski ubezpieczyciel zamalowuje miasto. – To nielegalna reklamowa partyzantka – mówi ratusz.
Przed Złotymi Tarasami PZU wymalował w błysku fleszy trójwymiarową chodnikową reklamę. Jednocześnie po cichutku na chodnikach w całej Warszawie sprejuje „stemple” – malunki z numerem infolinii. Znajdziemy je m.in. przed katedrą św. Floriana czy budynkiem Szkoły Głównej Handlowej.
– Nie było żadnej zgody miasta na malowanie chodników. To reklamowa partyzantka – mówi naczelnik Wydziału Estetyki Tomasz Gamdzyk.
– Kategorycznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta