Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa strategia rozwoju Fiata i Chryslera

10 października 2009 | Ekonomia | Danuta Walewska
Sergio Marchionne, prezes Fiata/Chryslera, chce uczynić  z włoskiej marki największego globalnego gracza na rynku motoryzacyjnym
źródło: AFP
Sergio Marchionne, prezes Fiata/Chryslera, chce uczynić z włoskiej marki największego globalnego gracza na rynku motoryzacyjnym

Jeepy z Rosji i Turynu, czyli wspólny marketing włoskiego Fiata i amerykańskiego Chryslera

Likwidacja fabryki w Sterling Heights w stanie Michigan w USA do końca 2010 r., cięcie zatrudnienia o 35 tys. osób w ciągu dwóch lat i ogromne zmiany w zarządzie Chryslera – to tylko niektóre ze zmian planowanych przez prezesa Fiata/Chryslera Sergia Marchionnego. Pewne zmiany będą dotyczyły także polskich dostawców Fiata.

Informacje o planach Fiata przekazane zostaną po posiedzeniu rady dyrektorów połączonych koncernów. Pełna strategia ma zostać oficjalnie przedstawiona 4 listopada w siedzibie Chryslera w Auburn Hills....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8444

Spis treści
Zamów abonament