Mniej sklepów z usługami komórkowymi
Sieć sprzedaży usług komórkowych Play ma być podobna jak u konkurentów. Ale to nie znaczy, że urośnie o 200 sklepów. – To konkurencja zamknie część punktów – uważa szef Playa
Punktów sprzedaży usług sieci Play przybędzie, ale będzie ich raczej mniej niż 1000 – mówi „Rz” Joergen Bang-Jensen, prezes P4, spółki prowadzącej tego operatora komórkowego.
Oznacza to, że licząca obecnie ok. 850 dedykowanych punktów sieć sprzedaży Play może się zwiększyć o mniej niż 150 sklepów, a nie 200 – jak szacowali przedstawiciele Viamind, jednego z większych dilerów P4 przejętego przez giełdowego Eurotela. – W sieci Play jest około 100...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta