Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gwarancja jakości to druga szansa

27 października 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Klienci mylą zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie umieją z nich korzystać, są zwodzeni i przez to rezygnują z egzekwowania swoich konsumenckich uprawnień

Otrzymywana w sklepie karta gwarancyjna często wprowadza więcej zamieszania, niż daje korzyści. Gwarancja jakości tworzy bowiem kolejny reżim odpowiedzialności za produkt. Klienci o tym zapominają i wielu z nich w sposób mieszany korzysta ze swoich uprawnień, co powoduje, że robią to nieskutecznie.

Oto więc podstawowe zasady gwarancji jakości. Jej udzielenie nie wyłącza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8458

Spis treści
Zamów abonament