Gwarancja jakości to druga szansa
Klienci mylą zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie umieją z nich korzystać, są zwodzeni i przez to rezygnują z egzekwowania swoich konsumenckich uprawnień
Otrzymywana w sklepie karta gwarancyjna często wprowadza więcej zamieszania, niż daje korzyści. Gwarancja jakości tworzy bowiem kolejny reżim odpowiedzialności za produkt. Klienci o tym zapominają i wielu z nich w sposób mieszany korzysta ze swoich uprawnień, co powoduje, że robią to nieskutecznie.
Oto więc podstawowe zasady gwarancji jakości. Jej udzielenie nie wyłącza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta