Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Triumf skuteczności

27 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Grand Prix konkursu Effie trafiło do agencji PZL

Wczoraj przyznano nagrody w dziesiątej edycji polskiej odsłony konkursu Effie. Premiuje się w nim przede wszystkim skuteczność reklam, a nie np. ich walory wizualne.

Złoto i Grand Prix dostała kampania inaugurująca działalność Alior Banku autorstwa agencji PZL. W pozostałych kategoriach złote statuetki przyznano agencji TBWA za kampanię oswajającą z niepełnosprawnymi intelektualnie i Legend Group – za kampanię „Pomysł na obiad każdego dnia”,dla produktów firmy Winiary.

By wygrać na Effie, firma musi udowodnić, że startująca w konkursie kampania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8458

Spis treści
Zamów abonament