Triumf skuteczności
Grand Prix konkursu Effie trafiło do agencji PZL
Wczoraj przyznano nagrody w dziesiątej edycji polskiej odsłony konkursu Effie. Premiuje się w nim przede wszystkim skuteczność reklam, a nie np. ich walory wizualne.
Złoto i Grand Prix dostała kampania inaugurująca działalność Alior Banku autorstwa agencji PZL. W pozostałych kategoriach złote statuetki przyznano agencji TBWA za kampanię oswajającą z niepełnosprawnymi intelektualnie i Legend Group – za kampanię „Pomysł na obiad każdego dnia”,dla produktów firmy Winiary.
By wygrać na Effie, firma musi udowodnić, że startująca w konkursie kampania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta