Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacja najlepiej z kartką

27 października 2009 | Druga strona | Matylda Młocka
autor zdjęcia: Kuba Kamiński
źródło: Fotorzepa

Rozmowa: Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

Rz: Czy klienci w Polsce mają problemy z reklamowaniem zakupionych towarów?

Grażyna Rokicka: I to sporo. Kiedy przychodzą złożyć reklamację, często są zbywani. Sprzedawcy mówią: „jest już za późno” albo „ja nie odpowiadam za takie wady, to pani źle...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8458

Spis treści
Zamów abonament