Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duet od reklamy

27 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Kot Przybora (z lewej) i Iwo Zaniewski należą  do najbardziej znanych w Polsce twórców reklam.
źródło: reporter
Kot Przybora (z lewej) i Iwo Zaniewski należą do najbardziej znanych w Polsce twórców reklam.

Kot Przybora i Iwo Zaniewski. Założyciele agencji reklamowej PZL, która wygrała kolejny konkurs. Tym razem reklamą banku

To Kot Przybora stoi za pamiętnym hasłem „Mariola ma oczy Okocim spojrzeniu”, a założona przez niego i Iwo Zaniewskiego agencja reklamowa PZL – chociażby za „No to Frugo” i całą pamiętną kampanią napojów, w której młodzi ludzie strzelali pestkami owoców.

W ostatnich latach PZL zrobiła m.in. reklamę piwa, w której wynurzające się z puszczy żubry mruczały motyw z piosenki „Nim wstanie dzień”, potem w kampanii Polkomtelu rozbawiali Polaków skeczami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8458

Spis treści
Zamów abonament