Duet od reklamy
Kot Przybora i Iwo Zaniewski. Założyciele agencji reklamowej PZL, która wygrała kolejny konkurs. Tym razem reklamą banku
To Kot Przybora stoi za pamiętnym hasłem „Mariola ma oczy Okocim spojrzeniu”, a założona przez niego i Iwo Zaniewskiego agencja reklamowa PZL – chociażby za „No to Frugo” i całą pamiętną kampanią napojów, w której młodzi ludzie strzelali pestkami owoców.
W ostatnich latach PZL zrobiła m.in. reklamę piwa, w której wynurzające się z puszczy żubry mruczały motyw z piosenki „Nim wstanie dzień”, potem w kampanii Polkomtelu rozbawiali Polaków skeczami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta