Strategia znajdowania nisz
Eco buduje 2 biurowce i najdroższą rezydencję w stolicy
Strategia znajdowania nisz
Dwa biurowce najwyższej klasy za 25 i 30 mln USD i luksusowa rezydencja o powierzchni 20 tys. mkw. to tylko niektóre obiekty, które buduje obecnie prywatna polska firma Eco, występując w roli zarówno inwestora jak i wykonawcy. W ten sposób spółce udało się wejść na najbardziej intratny rynek inwestycjny stolicy, który do tej pory był zdominowany przez kapitał obcy. 10 lat temu Eco, zarejestrowana w Białymstoku jako rodzinna firma polonijna, zajmowała się wykonywaniem nietypowych, niewielkich robót budowlanych.
Kluczem do rozwoju Eco jest stałe poszukiwanie nisz rynkowych -- mówi dyrektor generalny spółki, Wojciech Fabiński. Wraz z żoną i szwagierką założył on w 1983 r. przedsiębiorstwo budowlane, które miało wypełnić lukę między wielkimi kombinatami budowlanymi a małymi firmami rzemieślniczymi zajmując się wykonaniem takich specyficznych zamówień jak adaptacja zabytkowych obiektów czy budowa niewielkich budynków szkolnych. Firmę zarejestrowano w Białymstoku -- ze względu na ogołocony rynek i mniejsze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta