Sobieski rusza do Chin i Indii
W 2009 r. Belvedere zwiększyło sprzedaż wódki Sobieski o ok. 11 proc. W tym roku chce wprowadzić swoją markę na kolejne rynki
– Zatwierdzony plan naprawczy daje nam ponownie dostęp do finansowania bankowego, więc możemy się skupić na rozwijaniu działalności – mówi „Rz” Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny polsko-francuskiego Belvedere, trzeciego producenta wódki w Polsce. W 2010 r. firma planuje dalszą ekspansję wódki Sobieski. W 2009 r. Belvedere sprzedało łącznie 27 mln litrów tej marki, o ok. 11 proc. więcej niż w 2008 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta