Dzień konsumenta z poradami
Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru, sklep nie uznał reklamacji, operator sieci komórkowej nie dostarcza zamówionych usług, a poczta nie przyznaje się do zagubienia przesyłki?
W niedzielę w rozwiązaniu takich problemów pomogą eksperci, którzy z okazji światowego Dnia Praw Konsumenta będą dyżurować na pierwszym piętrze (przy fontannie) Złotych Tarasów w godz. 13 – 18 podczas Targów Wiedzy Konsumenckiej.
Na zainteresowanych będą czekać m.in. rzecznik ubezpieczonych, wojewódzki inspektor inspekcji handlowej, miejski rzecznik konsumentów w Warszawie i przedstawiciele Stowarzyszenia Konsumentów Polskich oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
– Niewiele osób wie, jak szeroki jest zakres działalności organizacji konsumenckich. Analizowane przez nas sprawy to nie tylko problemy z reklamacją zakupionego towaru, ale też te dotyczące usług finansowych, telekomunikacyjnych, remontowych, turystycznych – podkreśla Tomasz Odziemczyk, ekspert ekonomiczny SKP.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)