Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dzień konsumenta z poradami

13 marca 2010 | Życie Warszawy | Agnieszka Grotek

Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru, sklep nie uznał reklamacji, operator sieci komórkowej nie dostarcza zamówionych usług, a poczta nie przyznaje się do zagubienia przesyłki?

W niedzielę w rozwiązaniu takich problemów pomogą eksperci, którzy z okazji światowego Dnia Praw Konsumenta będą dyżurować na pierwszym piętrze (przy fontannie) Złotych Tarasów w godz. 13 – 18 podczas Targów Wiedzy Konsumenckiej.

Na zainteresowanych będą czekać m.in. rzecznik ubezpieczonych, wojewódzki inspektor inspekcji handlowej, miejski rzecznik konsumentów w Warszawie i przedstawiciele Stowarzyszenia Konsumentów Polskich oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

– Niewiele osób wie, jak szeroki jest zakres działalności organizacji konsumenckich. Analizowane przez nas sprawy to nie tylko problemy z reklamacją zakupionego towaru, ale też te dotyczące usług finansowych, telekomunikacyjnych, remontowych, turystycznych – podkreśla Tomasz Odziemczyk, ekspert ekonomiczny SKP.

Brak okładki

Wydanie: 8572

Spis treści
Zamów abonament