Potrzebny mądry kompromis
W niedzielę wyścig o Grand Prix Bahrajnu już bez tankowania w trakcie jazdy
– Chłopcy nie spali całą noc, bo dość późno dostaliśmy nowe części do samochodu – mówił Robert Kubica podczas konferencji prasowej. Mechanicy Renault spisali się na medal, bo w pierwszej sesji treningowej na zakurzonym i śliskim torze Polak uzyskał trzeci rezultat, przedzielając kierowców Ferrari. W samochodzie zamontowano nowy, szeroki dyfuzor i dokonano kilku drobnych poprawek aerodynamicznych. – Musimy jeszcze trochę popracować nad balansem, jest drobna podsterowność – komentował główny inżynier Renault Alan Permane.
Na rzadko używanym torze w Bahrajnie warunki zmieniają się z minuty na minutę. Inżynierowie muszą odpowiednio przewidywać zmiany w przyczepności i właściwie reagować z ustawieniami. Na tym nie koniec wyzwań – w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
