Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy wydają coraz więcej na żywność dla dzieci

13 marca 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Odżywki dają zarobić. Sprzedaż żywności dla najmłodszych będzie nadal rosła. W 2012 r. jej wartość będzie o ok. 15 proc. większa niż w 2009 r. W tym roku może się zwiększyć o ok. 4 proc.
źródło: Rzeczpospolita
Odżywki dają zarobić. Sprzedaż żywności dla najmłodszych będzie nadal rosła. W 2012 r. jej wartość będzie o ok. 15 proc. większa niż w 2009 r. W tym roku może się zwiększyć o ok. 4 proc.

Niemal 1,2 mld zł wyniesie wartość polskiego rynku żywności dla niemowląt w 2012 r. – prognozuje firma badawcza Euromonitor International.

Będzie o ponad 15 proc. wyższa niż w ubiegłym roku. W tym roku wydatki polskich rodziców na kaszki, mleko, odżywki i dania gotowe dla niemowląt zwiększą się o niemal 4 proc., do ok. 1,05 mld zł.

Według analityków Euromonitora wielkość tego rynku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8572

Spis treści
Zamów abonament