Forma ukryta nie dla leku
Publikacja o lekach uznana za reklamę musi spełniać wymagania prawa farmaceutycznego
Musi więc ściśle spełniać warunki określone w przepisach. Jeżeli tak nie jest, główny inspektor farmaceutyczny może nakazać zaprzestanie jej prowadzenia.
Do tego właśnie GIF zobowiązał spółkę Agora SA, wydawcę „Gazety Wyborczej”. W dodatku „Zdrowie i Uroda” z czerwca 2009 r. znalazła się m.in. publikacja o preparatach stoperan i septolete, z pouczeniem, że należy się zapoznać z dołączoną do nich ulotką, oraz z wizualizacją ich opakowań. GIF uznał to za reklamę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta