Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internauci wybrali najlepszą obsługę

16 marca 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Klienci nagrodzili najlepsze firmy. Prezes Vision SecretClient Mirosław Bartoń wręczył wczoraj statuetki branżowym liderom
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Fotorzepa
Klienci nagrodzili najlepsze firmy. Prezes Vision SecretClient Mirosław Bartoń wręczył wczoraj statuetki branżowym liderom

Wczoraj nagrody otrzymały firmy, które znalazły się na czele rankingu jakości obsługi klienta. Zestawienie sporządzono spośród przedsiębiorstw i instytucji z 200 branż

Firma Vision SecretClient na podstawie wyników badania „Jakości obsługi” prowadzonego przez cały 2009 rok nagrodziła podczas uroczystej gali kilkanaście firm z najwyższymi ocenami zebranymi od 200 tys. klientów.

– Z jakością obsługi ciągle nie jest najlepiej, a straty firm z tego tytułu liczone są w miliardach euro....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8574

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament