Internauci wybrali najlepszą obsługę
Wczoraj nagrody otrzymały firmy, które znalazły się na czele rankingu jakości obsługi klienta. Zestawienie sporządzono spośród przedsiębiorstw i instytucji z 200 branż
Firma Vision SecretClient na podstawie wyników badania „Jakości obsługi” prowadzonego przez cały 2009 rok nagrodziła podczas uroczystej gali kilkanaście firm z najwyższymi ocenami zebranymi od 200 tys. klientów.
– Z jakością obsługi ciągle nie jest najlepiej, a straty firm z tego tytułu liczone są w miliardach euro....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta