Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy wydadzą więcej na promocję w sieci niż w prasie

16 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na reklamę  i marketing w USA w tym roku wzrosną. Zwyżki będą na razie jednocyfrowe, ale trend  pokazuje, że kryzys na rynku reklamy w Ameryce wygasa.
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę i marketing w USA w tym roku wzrosną. Zwyżki będą na razie jednocyfrowe, ale trend pokazuje, że kryzys na rynku reklamy w Ameryce wygasa.

Już w tym roku na amerykańskim rynku firmy wydadzą więcej na promowanie się w Internecie niż w prasie – wynika z raportu z opracowanego przez firmę Outsell.

Według niej w tym roku na reklamę i inne akcje promocyjne w sieci amerykańskie firmy wydadzą w USA 119,6 mld dol., podczas gdy na promocję w prasie (gazetach i magazynach) przeznaczą 111,5 mld dol. Zdaniem ekspertów w czasie wychodzenia z recesji firmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8574

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament