Bogacz na cudzym
Thomas Hilfiger od podstaw stworzył własną markę i choć sprzedał firmę, nadal pracuje przy jej głównych projektach
Przez wszystkich znajomych i rodzinę zawsze nazywany był zdrobniale, dlatego właśnie nazwę Tommy, a nie Thomas Hilfiger przyjęła jego marka. Produkty ją noszące można kupić w ponad 1 tys. sklepów.
Udziały w firmie sprzedał w 2006 r. funduszowi Apax Partners, choć nie wiadomo, jaka część z transakcji wartej ponad 1,2 mld euro trafiła na jego konto. Nowy właściciel zainwestował w rozwój ponad 400 mln euro, niemal podwoił liczbę sklepów i właśnie je sprzedał, za 1,9 mld euro w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta