Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsument ma prawo do jasnej i rzetelnej reklamy usług

19 kwietnia 2010 | Prawo | Jerzy Kowalski

Czyn nieuczciwej konkurencji można popełnić jeszcze przed zawarciem kontraktu

Gdy korzystasz z abonamentu „Darmowe rozmowy non stop”, możesz dzwonić za darmo przez całą dobę, a twój rachunek i tak pozostanie bez zmian – tak spółka Tele2 Polska (dziś jej następcą prawnym jest Netia) reklamowała swoją ofertę planu taryfowego. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził w 2007 r., że reklama wprowadzała konsumentów w błąd, a spółka dopuściła się czynu nieuczciwej konkurencji. Ustalił, że abonent korzystający z badanego planu taryfowego otrzymywał jedynie 2 tys. bezpłatnych minut miesięcznie na połączenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8602

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament