Konsument ma prawo do jasnej i rzetelnej reklamy usług
Czyn nieuczciwej konkurencji można popełnić jeszcze przed zawarciem kontraktu
Gdy korzystasz z abonamentu „Darmowe rozmowy non stop”, możesz dzwonić za darmo przez całą dobę, a twój rachunek i tak pozostanie bez zmian – tak spółka Tele2 Polska (dziś jej następcą prawnym jest Netia) reklamowała swoją ofertę planu taryfowego. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził w 2007 r., że reklama wprowadzała konsumentów w błąd, a spółka dopuściła się czynu nieuczciwej konkurencji. Ustalił, że abonent korzystający z badanego planu taryfowego otrzymywał jedynie 2 tys. bezpłatnych minut miesięcznie na połączenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta