Społeczności docenione w Cannes
Trzy nagrody dla polskich agencji reklamowych
Międzynarodowy Festiwal Cannes Lions to najważniejsze na świecie spotkanie branży reklamowej, które co roku wytycza nowe kierunki jej rozwoju na kolejne miesiące. W tym roku na sobotniej gali zamykającej festiwal jedne z najważniejszych nagród – grand prix w kategorii Titanium & Integrated za najbardziej innowacyjną reklamę świata – zdobyły dwie kampanie, które jurorzy nagrodzili za wykorzystanie m.in. mediów społecznościowych.
Grand prix za kampanię zintegrowaną dostała wymyślona przez agencję Wieden+Kennedy akcja fundacji Nike Livestrong, która ma podtrzymywać w ludziach ducha walki z rakiem (wykorzystano powrót do sportu Lance’a Armstronga po ciężkiej walce z nowotworem). Elementem kampanii było nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta