Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Społeczności docenione w Cannes

28 czerwca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Srebrną  statuetkę w kategorii PR Lions przywiezie też do Polski agencja San Markos  Warszawa za kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”
źródło: Rzeczpospolita
Srebrną statuetkę w kategorii PR Lions przywiezie też do Polski agencja San Markos Warszawa za kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”

Trzy nagrody dla polskich agencji reklamowych

Międzynarodowy Festiwal Cannes Lions to najważniejsze na świecie spotkanie branży reklamowej, które co roku wytycza nowe kierunki jej rozwoju na kolejne miesiące. W tym roku na sobotniej gali zamykającej festiwal jedne z najważniejszych nagród – grand prix w kategorii Titanium & Integrated za najbardziej innowacyjną reklamę świata – zdobyły dwie kampanie, które jurorzy nagrodzili za wykorzystanie m.in. mediów społecznościowych.

Grand prix za kampanię zintegrowaną dostała wymyślona przez agencję Wieden+Kennedy akcja fundacji Nike Livestrong, która ma podtrzymywać w ludziach ducha walki z rakiem (wykorzystano powrót do sportu Lance’a Armstronga po ciężkiej walce z nowotworem). Elementem kampanii było nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8659

Spis treści
Zamów abonament