Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzęt 3D choć drogi znika z półek

28 czerwca 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Nowa technologia już podbija rynek. W miarę spadku cen na taki zakup zdecyduje się coraz  więcej klientów. Nadawcy muszą jednak emitować znacznie więcej programów w tym systemie.
źródło: Rzeczpospolita
Nowa technologia już podbija rynek. W miarę spadku cen na taki zakup zdecyduje się coraz więcej klientów. Nadawcy muszą jednak emitować znacznie więcej programów w tym systemie.

Mimo wysokich cen w Polsce, rozpoczynających się od ok. 8 tys. zł, telewizory 3D sprzedają się bardzo dobrze

Jak podaje firma Gfk, tylko maju sprzedaż telewizorów 3D w Europie wyniosła 25 tys. sztuk. „Z sondażu przeprowadzonego wśród 120 sieci handlowych w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii wynika, że telewizory 3D będą w przyszłości integralną częścią ich oferty” – czytamy w komunikacie Gfk.

Firma badawcza DisplaySearch prognozuje, że w tym roku na całym świecie ma się sprzedać 3 mln sztuk telewizorów 3D, a w przyszłym już 9 mln. W kolejnych latach liczba ta ma się niemal podwajać, by w 2018 r. sięgnąć aż 196 mln sztuk. Nowa technologia traktowana jest przez producentów sprzętu priorytetowo – ma to być jeden z filarów działalności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8659

Spis treści
Zamów abonament