Wojna z dopalaczami
Akcje internetowe, spotkania w szkołach, patrole przed sklepami – miasto zapowiada akcję przeciw dopalaczom.
Na portalach społecznościowych, np. Facebooku, jesienią pojawią się specjalne bannery informacyjne, skierowane do osób w wieku 16 – 24 lata – mówi Irena Chmiel, zastępca dyrektora Biura Polityki Społecznej urzędu miasta, które zaczyna dużą akcję przeciwko dopalaczom.
Po kliknięciu na nie będzie można przejść na specjalne strony informujące o skutkach korzystania z dopalaczy.
Miasto wyda na kampanię 120 – 150 tys. zł z tzw. korkowego (opłat z koncesji na sprzedaż alkoholu). – Rozważam pomysł, aby logo akcji pojawiło się też na kubkach, które znajdują...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta