Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska piłka, czyli samo się kręci

26 sierpnia 2010 | Sport | Stefan Szczepłek
Grzegorz Lato wznosi toast warką. PZPN dostaje rocznie od sponsorów ok. 4 miliony euro
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Grzegorz Lato wznosi toast warką. PZPN dostaje rocznie od sponsorów ok. 4 miliony euro

Browar Warka został sponsorem kadry. Drużyna nie wygrywa, PZPN ma złą opinię, ale firm to nie odstrasza

30 czerwca skończyła się umowa PZPN z Browarem Tyskie i niemal natychmiast jego miejsce zajęła Warka, należąca do grupy Żywiec. Jedno piwo zastąpiło inne. Umowa będzie obowiązywać przez cztery lata, obejmie więc nie tylko mistrzostwa Europy, rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, ale też eliminacje do mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Oraz finały mundialu, jeśli Polacy się do nich zakwalifikują.

Piłkarze będą nosić na treningowych strojach logo Warki, a firma będzie mogła używać symboli PZPN. Jednym z oficjalnych sponsorów Euro 2012 jest inny browar – Carlsberg, a UEFA mocno pilnuje wyłączności dla swoich sponsorów, więc piwo Warki, tak jak i innych firm, będzie mogło być sprzedawane tylko poza stadionami i strefami kibica.

Umowa nie dotyczy tylko reprezentacji (pierwszej i młodzieżowej). Warka od kilku lat...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8710

Spis treści
Zamów abonament